Älª¡tZ



Hiru hitzekin, istorio bat

Klasean geunden eta euskerazko irakasleak idazlan bat egitea agindu zigun, baina niri ez zitzaidan ezer bururatzen. Bat- batean gertatzen zena kontatzea bururatu zitzaidan eta gauza guzti hauek pasatu ziren ni istorioa kontatzen ari nintzen bitartzean.(Andere, Ana, Iñigo eta ni klasean geunden eta bat- batean Anderek zera esan zuen oihuka: Txutxumutxu bat daukat, eta esateko eskatu genion. Kevinek bere neska lagunari adarrak jarri zizkiola kontatu zigun) hau idazten amaitu nuenenan leihotik begiratu nuen eta zaparrada itzela jausten zegoen. Baina berriro ideia bat bururatu zitzaidan (Anderek hori kontatzen amaitu zuenenan, Iñigok patata tortilla etxean utzi zuela esan zigun eta 8€ ordaindu behar zituenean esatean garrasika jarri zen oso “takañoa zelako eta guztiak barrezka jarri ginen). Ia- ia istorioa amaitu dut pentsatu nuen baina irakasleak zati bat gehiago egin behar nuela esan zidan eta hau idatzi nuen (Iñigok oso haserratuta zegoen guztiak berari barre egin geniolako eta, orduan, mandekua nahi zuenez eta Andereri ipurdia ikusten zitzaionez, Iñigok “insert note” eta gezi bat marraztu zion ipurdian, baina hori gertzatzen zen bitartean Ana leihotik atera zen eta patioan zegoen jendeari oihukatu zion eta urpekari horiaren abestia kantatu zien emozionaturik eta amaitu zuenean jendeak txalokatu zuen) hau da nik idatzi dudan istorio txarra nire lagun zoroen txorakeriak kontatu ditut.


Responder

